معرفی راهکار هایی برای پیشرفت در زبان

راهکارهایی برای پیشرفت و تقویت زبان انگلیسی

فهرست مطالب

برای آشنایی با راهکارهایی برای پیشرفت و تقویت زبان انگلیسی با ما همراه شوید. زمانی که حرف از یادگیری زبان و تقویت سطح زبان می‌شود، همگی ما راه‌های متفاوتی مثل شرکت در کلاس زبان، پکیج خودآموز زبان، و یا وبینار آموزش زبان به ذهنمان خطور می‌کند. درست است که همگی آن‌ها مفید و تاثیر گذار هستند، اما بیاید با هم راجع به دنبال راهکارهایی برای پیشرفت و تقویت زبان صحبت کنیم و راه و چاه این کار را یاد بگیریم. با ما در این مقاله همراه باشید تا نکات مهم برای تقویت زبان و افزایش تمرکز برای یادگیری زبان و یکی از بهترین راه‌های یادگیری انگلیسی، دوره خودآموز زبان، را بررسی کنیم.

نکات مهم برای پیشرفت 4 مهارت و تقویت زبان انگلیسی

برای تقویت و پیشرفت در زبان انگلیسی، شما باید خود را با زبان انگلیسی محاصره کنید. یعنی زبان انگلیسی را بخشی از زندگی خود در خانه، محل کار و اوقات فراغت خود قرار دهید. برای توسعه چهار مهارت اصلی زبان یعنی (Listening, Speaking, Reading & writing)، شما باید به صورت مستمر تمرین کنید. پس دفتر و قلم خود را بردارید تا بهترین راه‌های تقویت زبان را با یکدیگر مرور کنیم:

معرفی راهکار هایی برای تقویت مهارت های زبان انگلسی

1. برای تقویت مهارت Listening انگلیسی:

به موسیقی، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، خبرها، سرگرمی‌ها و رادیو به زبان انگلیسی گوش دهید. به آنچه گفته می‌شود و چگونگی گفتن آن توجه کنید. سعی کنید فیلم‌ها را با زیرنویس و هم بدون زیرنویس تماشا کنید.

2. برای تقویت مهارت Speaking‌:

در گروه‌های چت‌ صوتی عضو شوید. با استفاده از فناوری شبکه‌های اجتماعی، شما می‌توانید با افراد دیگر به زبان انگلیسی صحبت کنید. همچنین می‌توانید صدای خود را در حین صحبت ضبط کنید و سعی کنید با گوش کردن به مکالمات خود و تکرار آن‌ها، Speaking خود را بهبود دهید. علاوه بر این، روی تلفظ خود کار کنید. تلفظ درست لغات به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس و با دقت بیشتر صحبت کنید.

3. برای تقویت مهارت Reading انگلیسی:

متن‌های مختلف به زبان انگلیسی بخوانید. خواندن به شما کمک می‌کند تا مهارت درک مطلب و دایره لغات خود را افزایش دهید. شما می‌توانید از بهترین منابع Reading انگلیسی استفاده کنید، مثلاً کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت‌های اینترنتی. انجام این کار باعث گسترش دایره شما و توانایی استفاده از عبارات رایج انگلیسی می‌شود.

4. برای تقویت مهارت Writing:

یک دفتر بردارید و روزانه کارها و فعالیت‌های خود را در آن شرح دهید‌. همچنین می‌توانید نامه، داستان، شعر، گزارش و… به زبان انگلیسی بنویسید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا هم ایرادات خود را رفع کنید و هم از نظر دیگران در راستای تقویت مهارت Writing بهره بگیرید.

معرفی راه های تقویت زبان

تقویت ذهن با یادگیری زبان

حال که به یک درک درست از بهترین روش تقویت مهارت‎‌های زبان انگلیسی دست یافتید، بیاید با یک محصول و روش جذاب، بروز و کاربردی یادگیری زبان انگلیسی یعنی پکیج آموزش زبان خودآموز CTM آشنا شویم. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیل امکان شرکت در کلاس زبان را ندارید و می‌خواهید از صفر تا صد زبان انگلیسی را در منزل یاد بگیرید، پکیج CTMزبان انگلیسی ویژه شما طراحی شده است. این دوره با در نظر گرفتن تمامی ملزومات و چالش‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، با در برگیری محتوای آموزشی بروز و کامل، و پشتیبانی آموزشی مستمر، قدم به قدم شما را در مسیر یادگیری زبان همراهی می‌کند.

طراحی و تهیه بهترین پکیج خودآموز زبان یعنی CTM، موسسه زبان سفیر به عنوان پیشگام صنعت آموزش زبان انگلیسی در کشور است. دوره آموزش زبان انگلیسی CTM بر اساس کتاب‌های تاچ استون و ویوپوینت برای آموزش مکالمه و چهارت مهارت اصلی زبان از جمله listening، reading، writing و speaking و دو کتاب Oxford Word Skills برای آموزش لغت و کتاب Oxford Practice Grammar برای آموزش گرامر و دستور زبان انگلیسی تهیه و تنظیم شده است. در این دوره مجازی خودآموز زبان، اساتید با تجربه‌ی سفیر تمامی‌بخش های کتاب را به صورت ویدئویی تدریس می‌کنند. علاوه بر این، تمرین‌های تعاملی لغت و گرامر نیز برای افزایش میزان یادگیری در هر درس وجود دارد.

مزایای یادگیری زبان انگلیسی با دوره آموزشی خودآموز

با در نظر گرفتن بازار رقابتی و تنوع محصولات آموزش زبان انگلیسی موجود، همواره همگی ما به دنبال محصولاتی هستیم که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و محتوایی کامل و آموزنده باشند. دوره خودآموز زبان انگلیسی سفیر، دارای مزایای زیادی است که به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان به بهترین نتیجه برسید. از جلمه این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• دسترسی به محتوای آموزشی با کیفیت در یک پکیج کامل
• امکان یادگیری زبان انگلیسی در هر زمان و مکان با در نظر گرفتن شرایط خود
• امکان تهیه پک‌های خودآموز از سطح مبتدی تا پیشرفته
• آموزش زبان انگلیسی از طریق اساتید بسیار مجرب و برجسته سفیر در سطوح بین المللی با سابقه بیش از یک دهه تدریس موفق
• ارایه دوره‌های کاملا تخصصی، منسجم و هدفمند
• استفاده از بروزترین منابع آموزش زبان انگلیسی
• بهره‌گیری از کتاب داستان و رمان انگلیسی برای یادگیری بهتر در کنار ارائه ویدیو و پادکست آموزشی
• صرفه جویی در هزینه نسبت به سایر دوره‌ها
• ارایه مدرک معتبر با مهر دانشگاه بلومزبری لندن و موسسه زبان سفیر گفتمان
• پشتیبانی آموزشی مستمر از ابتدا تا انتهای دوره
• برخورداری از تمرینات تعاملی و آزمون‌ جهت سنجش میزان پیشرفت خود
• 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان
• پیش نیاز آمادگی آزمون‌های بین المللی مانند IELTS و TOEFL

مزایای استفاده از پکیج آموزش زبان برای یادگیری

با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی‌ها و روش یادگیری زبان به صورت خودآموز، تنها کافیست پشتکار به خرج دهید و به صورت مستمر، تمرین و تمرین و تمرین کنید. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره، امکان شرکت در شش جلسه کلاس خصوصی رایگان به منظور تقویت مکالمه و رفع اشکال بوده و فرصتی ایده‌آل برای مرور، رفع اشکال و تقویت مهارت Speaking را برای شما فراهم می‌کند.
یادگیری زبان از طریق دوره خودآموز زبان سفیر، علاوه بر اینکه به تقویت و پیشرفت زبان شما منجر می‌شود، یک راه بسیار سریع برای افزایش تمرکز در مسیر یادگیری زبان از طریق برنامه‌ریزی منظم خود به حساب می‌آید. این روش یادگیری زبان به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را در استفاده از زبان تقویت کرده و فراتر از انتظارتان، جملات جدید و منحصر به فرد بسازید و مکالمه روانی را با دیگران داشته باشید. برای تهیه پکیج خودآموز CTM کافیست به سایت study. safirmall. com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 02184347000 تماس بگیرید.

درخواست مشاوره رایگان
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پشتیبانی آموزشی از ٢٣ اسفند تا ١٣ فروردین در واتساپ ٠٩٣٦٦٩١٧٩٢٨ (١٠ صبح و ٥ عصر)