اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی

بهترین اپلیکیشن گرامر (زبان انگلیسی) چیست؟ + بررسی مزایای آن

فهرست مطالب

تصور اینکه بتوانید با اعتماد به نفس کامل و بدون دغدغه‌های گرامری‌، انگلیسی صحبت کنید، بخوانید یا بنویسید چقدر هیجان‌انگیز است؟ معمولاً یادگیری گرامر زبان، بخش کسل‌کننده‌ی ماجراست و کمتر کسی حوصله‌ی روش‌های سنتی این بخش از زبان‌آموزی را دارد. برای همین است که اپلیکیشن‌ها پا به میدان گذاشته‌اند تا با تکنیک‌های مدرن‌تر و سریع‌تری شما را به جادوی گرامر، مسلط کنند. در این مطلب به معرفی ۱۰ نرم افزار گرامر پرداخته‌ایم تا به روشی جذاب، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده موثر، به یک زبان‌آموز خبره تبدیل شوید!

معرفی 10 اپلیکیشن خوب برای یادگیری گرامر انگلیسی

یادگیری گرامر به شما کمک می‌کند که مقالات و متن‌های تخصصی را راحت‌تر درک کنید و در نوشتن نامه‌های رسمی و پیام‌های صمیمانه، به تخصص برسید. این ۱۰ اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا در مدت‌زمان کم و با روش‌های متنوع‌، چنین تخصصی را به‌ دست بیاورید:

1- سوپراپ سفیرمال؛ پلی بین شما و دنیای زبان

تیم سفیرمال به کمک متخصصان، اساتید و کارشناسان خود، دست به طراحی و تولید یک نرم افزار آموزش گرامر انگلیسی زده است. اپلیکیشنی تخصصی که شامل مجموعه «ویدئوهای گرامر ۹۰۰» است و شما می‌توانید با توجه به سطح زبان خود به آن وارد شوید؛ چرا که این پکیج آموزشی حرفه‌ای از سطح مبتدی و متوسط تا پیشرفته در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با یادگیری قواعد زبان در قالب ۵ سکانس جذاب و طلایی، خودتان به متخصص گرامر تبدیل شوید.

در سوپراپ سفیرمال با مشاهده‌ی ویدئوهای آموزشی The legend of 900 به کمک این روش‌های متفاوت، مهارت واژگانی و گرامری خود را به اوج می‌رسانید:

  • تماشای فیلم‌های پرطرفدار
  •  دیالوگ در فضای واقعی و صمیمانه
  • تفهیم مطالب با بُریده‌هایی از انیمیشن‌ها، فیلم‌های محبوب و ویدئوها
  • تمرین‌های عملی

سوپراپ سفیرمال با استفاده از این متدهای سرگرم‌کننده‌ی شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته بالا می‌کشد و با توجه به تنوع تکنیک‌ها در ویدئوهای آموزشی، کاربران خود را در زمینه گرامر و لغات، به سطح زبان مطلوب می‌رساند.

2- Grammarly؛ دستیار نگارش هوشمند

گرامرلی در واقع یک دستیار هوشمند برای اصلاح اشتباهات گرامر زبان شماست! کافی است که از این نرم‌افزار استفاده کنید تا ببینید چطور با دقت و ظرافت، خطاهای گرامری، املایی، نگارشی و حتی لحنی را در متن شما شناسایی می‌کند. گرامرلی، دست‌ودلبازانه جایگزین‌های درست را پیشنهاد می‌دهد تا کم‌کم خودتان به مهارت تشخیص برسید.

3- LearnEnglish Grammer؛ ابزاری کامل

کامل و جامع بودن این اپ، آن را به اپلیکیشنی محبوب در بین اهالی دنیای دیجیتال تبدیل کرده است. Learn English grammarبا توضیحات کامل و قابل‌فهم، نکات گرامری را به کاربران خود آموزش می‌دهد و در کنار آن با ارائه‌ی مثال‌های متنوع و کاربردی، سطح اطلاعات شما از قواعد زبان انگلیسی را عمیق و عمیق‌تر می‌کند. اپلیکیشنی رایگان و تمام‌وکمال که کاربرانش را از چند آموزش هم‌زمان بی‌نیاز می‌کند!

4- English Grammar Test؛ یادگیری با تست و آزمون

ایده‌ای فوق‌العاده برای یادگیری گرامر و تسلط بر ظرافت‌های آن! این اپلیکیشن ویژه با بیشتر از ۶ هزار تست گرامر در قالب‌های مختلف، همه‌ی جنبه‌های قواعد زبان انگلیسی از جمله ساختار جملات، زمان‌ها، افعال، ضمایر، حروف اضافه و… را در نظر گرفته است. گفتن ندارد که با تجربه‌ی انواع و اقسام تست‌ در همه سطوح و سردرآوردن از نقاط قوت و ضعف خود در این اپلیکشن، می‌توانید وضعیت گرامر زبان خود را تا حد زیادی ارتقا بدهید، ممکن است پیش خودتان بگویید روزی چند ساعت زبان بخوانیم؟ برای جواب این سوال توصیه می‌کنیم به مقالات سایت خودآموز مراجعه کنید.

اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی

5- Johnny Grammer Word Challenge؛ چالش گرامری جذاب!

اگر به دنبال نرم افزار گرامر می‌گردید که با سرگرمی و تمرین‌های خلاقانه همراه باشد، به جانی‌گرامر سلام کنید! این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا وضعیت گرامری‌تان را آزمایش کنید و در سه سطح آسان، متوسط و سخت یادگیری را شروع کنید. در این اپ موضوعات مختلفی مثل اصطلاحات معروف، سرگرمی‌های متنوع، سفر، غذا و… کمک می‌کند که از یادگیری قواعد انگلیسی لذت ببرید.

6- Lingualeo؛ اپلیکیشن مخصوص کودکان

لینگولئو یک برنامه‌ی عالی برای تقویت مهارت‌های واژگانی و دستور زبان است که به‌طور ویژه برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است. محیط کاربری رنگارنگ و فانتزی، تمرین‌های هیجان‌انگیز و ویدئوهای آموزشی این نرم‌افزار باعث می‌شود که بچه‌ها بتوانند به‌شکل کاملاً تعاملی و سرگرم‌کننده، به قواعد زبان انگلیسی مسلط شوند. خب دیگر چی از این بهتر؟!

7- English Grammar in Use؛ مرجع قابل‌اعتماد

گرامر انگلیسی در عمل! این اپ بر اساس کتاب پرفروش English grammar in use طراحی شده است و همان‌طور که از نام‌گذاری‌اش پیداست در این اپلیکیشن، قرار است با برنامه‌ای عملی و کاربردی روبه‌رو شوید. این برنامه به کمک فایل‌های صوتی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود مهارت شنیداری‌تان، تلفظ کلمات را هم بهتر متوجه شوید؛ اما ویژگی‌هایی که این اپ را برای زبان‌آموزان و گرامردوستان، به نرم‌افزاری منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند چیست؟

  • توضیحات گرامری قابل‌فهم و شیرین؛
  • تشخصیص پاسخ‌های غلط و شناسایی نقاط ضعف؛
  • دارای ۱۴۵ عنوان آموزشی گرامر؛
  • شیوه‌ی آموزشی تمرین‌محور؛
  • امکان ارتباط و گفتگوی آنلاین با سایر زبان‌آموزان و کاربران اپلیکیشن.

8- Grammar Up Lite؛ نرم‌افزاری برای کشف نقطه‌ضعف‌ها

در یک کلام، اگر بخواهید قابلیت طلایی این اپلیکیشن را بشناسید باید بدانید که این برنامه درست مثل یک معلم دیجیتالی متخصص و هوشمند باعث می‌شود تا با نقاط ضعف‌تان در گرامر انگلیسی مواجه بشوید و دقیقاً برای بهبود همان چیزی تلاش کنید که نیاز به تقویت اساسی دارد؛ بدون اینکه وقت خود را برای سرفصل‌های حاشیه‌ای و زمان‌بر، هدر بدهید، به نظر شما بهترین زمان یادگیری زبان انگلیسی چه زمانی است؟ برای دریافت پاسخ این سوال به سایت خودآموز مراجعه کنید.

9- Oxford Grammar app؛ راهنمای متخصص

جذابیت این اپلیکیشن به دیکشنری قدرتمند و ۲۵۰ نکته‌ی گرامری آن است. می‌توانید سیر تا پیاز قواعد زبانی و علائم نگارشی را با شرح کامل و مثال‌های کاربردی در اپ آکسفورد گرامر مشاهده کنید. البته بعد از دانلود این نرم‌افزار، در هر زمان و مکان که بخواهید، این امکان برای شما وجود دارد که به حالت آفلاین هم از امکانات آن استفاده کنید،

10- GramMars Wars؛ یادگیری گرامر با بازی

نرم‌افزار GameMars Wars نوعی آموزش و بازی هم‌زمان است که در آن هرچه بیشتر به قواعد گرامری مسلط شوید، قدرت بیشتری در برابر موجودات شرور خواهید داشت. دنیایی تخیلی و هیجان‌انگیز که کاربرانش را وادار می‌کند تا با یادگیری قواعد بیشتر به گرامر، مسلّح شوند و در نبرد با هیولاها به پیروزی برسند. شیوه‌ای بامزه و درخشان برای یادگیری خسته‌کننده‌ترین بخش زبان انگلیسی یعنی گرامر!

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن گرامر برای آموزش

اینکه برای یادگیری بخش مهمی از زبان، به‌سراغ اپلیکیشن‌ها بروید این گزینه می‌تواند بهترین روش یادگیری گرامر انگلیسی در دنیای دیجیتالی امروز باشد اما استفاده از این نرم افزار دقیقاً چه مزیت‌هایی دارد؟

  • دسترسی آسان و دائمی به آموزش و تمرین؛
  • یادگیری تعاملی و خلاقانه؛
  • امکان تمرین مداوم و مرور مطالب؛
  • شناسایی نقاظ ضعف در هر مکان و تحلیل فوری؛
  • صرفه‌جویی در هزینه‌.

نرم افزار آموزش گرامر زبان انگلیسی

نکات مهم در انتخاب اپلیکیشن گرامر برای آموزش

قبل از هر چیز باید با نکات مهم و اساسی انتخاب یک اپلیکیشن گرامر خوب آشنا شوید تا بی‌گدار به آب نزنید و زمان‌تان را مدیریت کنید. به سوالات زیر جواب بدهید و بر اساس پاسخ خود، همان اپلیکیشنی را انتخاب کنید که مخصوص خودتان است:

  • در چه سطحی هستید؟ مبتدی، متوسط یا پیشرفته؟
  • با چه لحنی بهتر کنار می‌آیید؟ رسمی و آموزشی یا دوستانه و سرگرم‌کننده؟
  • کدام قالب آموزشی برای شما موثرتر است؟ ویدئو؟ آموزش صوتی؟ بازی؟ تست؟
  • چقدر بودجه دارید؟ به‌دنبال اپلیکیشن رایگان می‌گردید یا اپلیکیشن‌هایی با امکانات ویژه و پرداخت‌های درون برنامه‌ای؟!
  • چقدر زمان دارید؟ می‌توانید برای گرامر، وقت زیادی بگذارید یا آنقدر عجله دارید که یک آموزش فشرده و اختصاصی می‌خواهید؟

جمع‌بندی

اهمیت زبان انگلیسی در دنیای امروز بسیار مهم است، کافی است با توجه به نکات گفته‌شده، زیرکانه عمل کنید و به سراغ نرم‌افزاری بروید که با روحیات شما سازگارتر است. البته فراموش نکنید که یک نرم‌افزار ایرانی مانند سوپراپ سفیرمال به‌خاطر امکان دریافت پشتیبانی و دسترسی به کارشناسان و اساتید آن، دستیار دیجیتالی معتبرتری به حساب می‌آید؛ اما همه‌چیز در پاسخ شما به این یک سوال خلاصه می‌شود: شما چه انتظاری از اپلیکیشن گرامر خود دارید؟

 


درخواست مشاوره رایگان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

۳ دیدگاه دربارهٔ «بهترین اپلیکیشن گرامر (زبان انگلیسی) چیست؟ + بررسی مزایای آن»

  1. سلام خیلی ممنون از اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردید به نظر شما بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی چیه؟چون میخوام گرامر مو خیلی قوی کنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. پشتیبانی سفیرمال

      همراه عزیز سفیرمال سلام. برای تقویت مهارت گرامر انگلیسی خود می‌توانید از سوپر اپ سفیرمال استفاده کنید. ویدیوهای این اپلکیشن می‌تواند خیال شما را از بابت یادگیری این مهارت مهم و کاربردی انگلیسی راحت کند.

  2. من از اپ سفیرمال برای تقویت قواعد زبانم استفاده کردم و واقعاً تأثیرگذار بود. پیشنهاد می‌کنم امتحانش کنید بنظرم بهترین اپلیکیشن گرامر هستش 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.