اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی

معرفی 6 اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی + بررسی مزایای آن

فهرست مطالب

حتما شما هم پس از سال‌ها انگلیسی خواندن در مدرسه می‌دانید که آموزش زبان انگلیسی فقط یادگیری گرامر نیست. دایره واژگان نقش پررنگی در بهبود سطح زبان دارد. اگر شما هم به دنبال تقویت دایره واژگان خود هستید اما فرصت کافی برای ثبت نام در کلاس زبان را ندارید یا از هزینه‌های سرسام‌آور آن بیزارید، یک اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی به کمکتان خواهدآمد. اپلیکیشن‌ها همراه جیبی شما هستند! همراهان کوچکی که حتی در شلوغی اتوبوس و مترو هم دست از سرتان برنمی‌دارند!
ممکن است با خواندن این چند سطر برایتان این سوال پیش آمده باشد که «در میان اپلیکیشن‌های مختلف چطور یکی را انتخاب کنم؟» یا «بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی چیست؟». در ادامه، با ما همراه باشید تا به سوال‌هایتان پاسخ دهیم.

راهنمای انتخاب اپلیکیشن مناسب برای بهبود لغت زبان انگلیسی

ارزان‌ها گاهی بی‌علت نیستند! در میان دریای اپلیکیشن‌‌های رایگان، قطعا همه آن‌ها باکیفیت نیستند و به کارتان نمی‌آیند. بهتر است نکاتی را بدانید تا بتوانید اپلیکیشن‌های خوب را از بد تشخیص دهید.

  • محتوای آموزشی باکیفیت و متنوع: کیفیت و تنوع محتوا حرف اول را می‌زند. یک اپلیکیشن مناسب، محتوای آموزشی باکیفیت، کافی و به‌روزی را ارائه می‌کند.
  • تجربه کاربری خوب: قرار نیست که برای بهبود سطح لغات و زبان خود هفت خان رستم را بگذرانید! یک اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی خوب، برنامه‌ای است که استفاده از آن آسان باشد.
  • محتوای متناسب با سطح زبان: برنامه‌ای که انتخاب می‌کنید باید قابلیت تعیین سطح داشته باشد تا شما محتوایی متناسب با سطح خودتان را دریافت کنید.
  • ارزیابی دانش شما: زبان‌آموزی که پیشرفت خود را نبیند، انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارد. اپلیکیشن مناسب باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که شما بتوانید دانشتان را ارزیابی کنید و پیشرفت خود را بسنجید.
  • تخصص در آموزش: یادگیری زبان و به‌ویژه لغت با صدها روش و تکنیک همراه است. برنامه‌ای را انتخاب کنید که روش‌ها و تکنیک‌های مختلف از جمله بازی را شامل شود.

در کنار ویژگی‌های مهمی که به‌عنوان راهنمای انتخاب اپلیکیشن مناسب برای بهبود لغت زبان انگلیسی بیان کردیم، برخی ویژگی‌ها هم هستند که می‌توانند تجربه لذت‌بخش‌تری را به ارمغان بیاورند. حفظ حریم خصوصی کاربر، هشدارها و تایمرهای یادآوری، امکان استفاده آفلاین و… از دیگر ویژگی‌های مثبت است.

در کنار لغت یادگیری گرامر هم جزو اصول مهم یادگیری زبان است در مقاله‌ی بهترین اپلیکیشن آموزش گرامر زبان انگلیسی  هم لیستی از بهترین آپ‌ها نمایش داده شده که می‌توانید آنها را مشاهده کنید، این مقاله را مشاهده کرده و آپ های مناسب را نصب کنید.

اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی

مزایای استفاده از اپلیکیشن آموزش لغت زبان

چرا اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی؟ برتری این برنامه‌ها نسبت به کتاب و کلاس چیست؟ اپلیکیشن‌ها گنجینه‌ای هستند که نباید از مزایایشان غافل شوید! مهم‌ترین این مزیت‌ها عبارتند از:

  • دسترسی آسان: چه چیزی بهتر از یک کلاس درس در جیبتان است؟! شما هر زمان که بخواهید با چند کلیک ساده در تلفن همراهتان می‌توانید آموزش زبان را شروع کنید.
  • یادگیری شخصی‌سازی‌شده: با تعیین سطح می‌توانید تجربه کاملا شخصی‌سازی‌شده‌ای داشته باشید. آموزش‌ها و تمرین‌ها براساس سطح و میزان دانش شما ارائه می‌شود.
  • یادگیری جذاب و سرگرم‌کننده: حتما شما هم سر کلاس درس چند بار ساعت را نگاه می‌کنید و در دلتان می‌‌گویید: «چرا تمام نمی‌شود؟!». اپلیکیشن‌ها به دلیل چند رسانه‌ای بودن و فضای سرگرم‌کننده، حوصلتان را سر نمی‌برند!
  • هر زمان و هر مکان: وقت طلاست؛ پس بهتر است از دستش ندهید! با استفاده از یک اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی در هر زمان و مکانی حتی در صف انتظار نانوایی هم می‌توانید بیشترین استفاده را از زمانتان بکنید.

برترین اپلیکیشن‌‌های لغت، انتخاب مطمئن برای پیشرفت

حالا که با مزایای استفاده از اپلیکیشن آموزش لغت زبان آشنا شدید، زمان معرفی بهترین اپلیکیشن‌ها فرا رسیده است. در ادامه این مطلب، 6 اپلیکیشن برتر را معرفی خواهیم کرد.

  1. سوپر اپ سفیرمال: از صفر شروع کنید و به صد برسید! یادگیری لغات انگلیسی با فیلم و سریال یکی از روش‌های موثر در این اپلیکیشن است. سوپر اپ سفیرمال یک اپلیکیشن کاربردی با هدف ارائه منابع جامع آموزشی برای زبان‌های مختلف است. با استفاده از این اپلیکیشن شما به متنوع‌ترین منابع از جمله کتاب‌ها، فیلم‌ها، دوره‌ها و… دست پیدا می‌کنید. مزیت مهم این اپلیکیشن مقرون به صرفه بودن خدمات تخصصی آن است. با این اپلیکیشن خودآموز می‌توانید در 6 سطح، از مبتدی شروع به یادگیری کنید و در نهایت بلیت مهاجرتتان را تهیه کنید! یکی از بخش‌های کاربردی و مهمی که در این اپلیکیشن وجود دارد، گرامر و لغت 900 است.
    ویدیوهای آموزشی The Legend of 900: ارزان، پرسرعت و بهینه! اگر به دنبال یک اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی باکیفیت می‌گردید، ویدیوی آموزش لغات انگلیسی که در سایت و سوپر اپ سفیرمال در دسترس است، انتخاب خوبی خواهدبود. از آیه یاس خواندن دست بردارید! یادگیری لغات و گرامر سخت است؛ اما نشدنی نیست! مجموعه 900 در 6 بخش مختلف به شما کمک‌خواهدکرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن دایره لغات خود را گسترش دهید. هر درس این مجموعه 12 تا 15 لغت جدید را شامل می‌شود که با استفاده از تکنیک‌های تعاملی و سرگرم‌کننده مانند استفاده از دیالوگ فیلم‌های مشهور به شما آموزش داده می‌شوند!
  2. اپلیکیشن memerize: تکرار مدام، به تنهایی کارساز نیست! درگیر شدن حافظه بلندمدت در یادگیری لغت یک ضرورت است. memerize به گونه‌ای طراحی شده است که با کمک تکنیک‌های مختلف و سرگرم‌کننده مانند فلش کارت‌های آموزشی، لغات را به حافظه بلندمدت شما وارد می‌کند. در طراحی این برنامه از مطالب و تکنیک‌های روانشناسی هم استفاده شده است.
  3. اپلیکیشن Busuu: بوسو نه تنها برای یادگیری لغات بلکه برای تقویت تمام مهارت‌ها انتخاب خوبی است. اگر به دنبال یادگیری از طریق تعامل با افراد دیگر هستید، بوسو این امکان را فراهم کرده است تا به‌صورت آنلاین پارتنر زبان پیدا کنید و با او چت کنید. همچنین این اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی امکان ارزیابی مستمر دانش شما را هم دارد.
  4. اپلیکیشن Word of the Day: به کمک Word of the Day می‌توانید آموزش لغت جدید را به یکی از عادت‌های روزانه‌تان تبدیل کنید. این برنامه به‌ویژه برای زبان‌آموزانی که در سطح پیشرفته هستند و می‌خواهند لغات بیشتری بیاموزند بسیار کاربردی است. شاید مهم‌ترین مزیت این اپلیکیشن، کاربری ساده آن است.
  5. اپلیکیشن LinGo Play: در بسیاری از مواقع، رقابت باعث خلق انگیزه می‌شود. شما به کمک لینگو پلی می‌توانید بعد از یادگیری لغات جدید و جواب دادن به سوالات و آزمون‌ها، وارد یک بازی آموزشی مهیج بشوید. لینگو پلی شما را به زبان‌آموزانی از سراسر دنیا متصل می‌کند تا در یک لیگ جهانی به رقابت و بازی بپردازید.
  6. اپلیکیشن English Vocabulary by Picture: اگر حافظه تصویری خوبی دارید، English Vocabulary by Picture انتخاب خوبی برای شما است. در این برنامه از تصاویر و پادکست‌ها برای آموزش استفاده می‌شود. شما می‌توانید براساس موضوعات مختلف لغات گوناگونی را یادبگیرید. دسته‌بندی براساس موضوع در آموزش بسیار کاربردی است.

راهنمای انتخاب اپلیکیشن مناسب برای بهبود لغت زبان انگلیسی

جمع‌بندی

پس تقریبا پاسخ سوال چگونه با گوشی زبان انگلیسی یاد بگیریم؟ را داده‌ایم، حالا که با مزایای استفاده از اپلیکیشن آموزش لغت زبان آشنا شدید، بهانه‌ای پذیرفته نیست! حتی اگر زمان کافی برای آموزش ندارید و یا جیبتان خالی است، اپلیکیشن‌ها انتخاب خوبی هستند. اگر حوصله سر و کله ‌زدن بیش از اندازه با زبان را ندارید هم در میان 4 اپلیکیشنی که معرفی کردیم، پیشنهاد ما به شما سوپر اپ سفیرمال است. این برنامه که به زبان فارسی طراحی شده است، استفاده آسان‌تر و تجربه بهتری را به همراه دارد. برای تهیه این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید.

درخواست مشاوره رایگان

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

۵ دیدگاه دربارهٔ «معرفی 6 اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی + بررسی مزایای آن»

  1. مونا ولی محمدی

    سلام
    من مقالتون رو خوندم ممنونم بابت معرفی اپ هاتون
    حالا اگر شما بخوایید به من که تو زبان سطح Evolve 3 هستم بهترین اپلیکیشن یادگیری لغات انگلیسی رو کدومش رو تایید میکنید؟

    1. پشتیبانی سفیرمال

      همراه عزیز سفیرمال سلام. با توجه به سطح زبانی شما، پیشنهاد ما نصب سوپر اپ سفیرمال است. این اپلیکیشن با برخورداری از محصولات آموزشی نوین و کاربردی همچون ویدیو آموزش لغات انگلیسی The Legend of 900 و پادکست انگلیسی می‌تواند مرجعی مفید برای یادگیری لغات انگلیسی باشد.

  2. اگه دنبال بهترین اپ برای یادگیری لغات انگلیسی هستین، اپلیکیشن سفیرمال واقعاً عالیه! من خودم خیلی ازش استفاده کردم و تو افزایش دایره لغاتم خیلی کمکم کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.