فاصله‌ شما تا تسلط بر مکالمه زبان، دوره خودآموز فوق فشرده مکالمه انگلیسی است.

دوره خودآموز فوق فشرده مکالمه انگلیسی سفیر چیست؟

دوره فوق فشرده مکالمه انگلیسی، مهم‌ترین قدم برای شروع مسیر یادگیری زبان انگلیسی است و برای سطوح مختلف طراحی شده است. این محصول آموزشی مناسب کسانی است که در سطح مبتدی زبان انگلیسی قراردارند و می‌خواهند زبان انگلیسی را با روشی کاربردی و مطمعن یاد بگیرند. مطالبی که در دوره فوق فشرده مکالمه سطح مبتدی آموزش داده می‌شوند عبارتند از گرامر، لغات، مکالمه و همچنین چهار مهارت زبان انگلیسی از جمله reading، listening، speaking و writing.

هدف اصلی این دوره خودآموز فوق فشرده، تقویت Speaking و افزایش دانش زبان انگلیسی شما است.

برای دریافت مشاوره رایگان اطلاعات خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره رایگان

چرا باید در این دوره شرکت کنید؟

👈 یادگیری در فضای واقعی: ما معتقدیم که بهترین روش یادگیری زبان، غرق شدن در فضای واقعی است. دوره‌ی ما شما را به دنیای واقعی می‌برد تا زبان انگلیسی را به طور طبیعی و کاربردی یاد بگیرید.

👈 یادگیری با استفاده از دیالوگ های واقعی: با تمرکز بر دیالوگ‌های واقعی و مکالمات روزمره، مهارت‌های گفتاری و شنیداری خود را بهبود خواهید بخشید. دیگر نیازی به حفظ کردن جملات خشک و بی‌روح نیست!

👈 استفاده از فیلم های مشهور جهان: از فیلم‌های مشهور جهان به عنوان منبع آموزشی استفاده می‌کنیم تا شما با لهجه‌ها، اصطلاحات و فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید. تماشای فیلم و یادگیری زبان همزمان!

👈 درج زیرنویس فارسی و انگلیسی: برای درک بهتر و تمرین بیشتر، فیلم‌ها و دیالوگ‌ها با زیرنویس‌های فارسی و انگلیسی ارائه می‌شوند. این روش به شما کمک می‌کند تا معنای کلمات و جملات را بهتر بفهمید و به یادگیری سریع‌تر برسید.

👈 پشتیبانی آموزشی: ما در کنار شما هستیم! تیم پشتیبانی آموزشی ما آماده است تا با برگزاری یک جلسه کلاس خصوصی به سوالات شما پاسخ دهد و در مسیر یادگیری به شما کمک کند.

👈 مشاوره رایگان: با تهیه این دوره، از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید. ما به شما کمک می‌کنیم تا برنامه‌ی یادگیری مناسبی برای خود تنظیم کنید و بهترین استفاده را از دوره ببرید.

با تهیه دوره خودآموز فوق فشرده مکالمه انگلیسی چه مواردی دریافت خواهید کرد؟

  • ویدئوهای آموزش گرامر انگلیسی The Legend of 900 سطح مبتدی
  • ویدئوهای آموزش لغات انگلیسی The Legend of 900 سطح مبتدی
  • PDF کتاب Grammar in use – Basic جهت یادگیری ساختارهای کاربردی انگلیسی
  • PDF کتاب English Vocabulary in Use – Elementary با هدف یادگیری لغات و اصطلاحات کاربردی انگلیسی
  • 1 کتاب داستان انگلیسی همراه با فایل صوتی جهت تقویت مهارت Reading
  • شرکت در 2 جلسه کلاس‌ خصوصی در طول دوره با برنامه درسی مشخص جهت تقویت مهارت Speaking  و رفع اشکال

نمونه‌ای از ویدیو آموزش گرامر انگلیسی

نمونه‌ای از ویدیو آموزش لغات انگلیسی

قیمت محصول خودآموز فشرده مکالمه انگلیسی

مطمئن باشید که با این محصول آموزشی جذاب و به‌روز، یادگیری زبان به سادگی آب خوردن خواهد بود! با هزینه‌ای معقول، شما به محتوای آموزشی با کیفیت دسترسی خواهید داشت که به راحتی قابل فهم و جذاب است. با پرداخت این مبلغ، شما سرمایه‌گذاری بزرگی بر روی آینده‌ی تحصیلی و حرفه‌ای خود می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.